Sık Sorulan Sorular
  • Nasıl Sipariş Verebilirim?

    Soru : Nasıl Sipariş Verebilirim?
    Cevap : 

    1. Öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir.

    -Üye olabilmek için "ÜYE OL" veya "Üye olmak istiyorumlinklerini kullanabilirsiniz.

    2. Almak istediğiniz ürünler için, ürün gruplarındayken ürün açıklamasının altında bulunan "Sepete at" tuşunu kullanabilir veya ürünün sayfasına girip miktarını belirledikten sonra "Sepete at" tuşunu tıklayarak alışveriş sepetinize atabilirsiniz. Alışveriş sepetinin amacı, müşterinin seçer seçmez satın alma zorunluluğunu ortadan kaldırarak kolaylık sağlamaktır.

    3. Alışveriş Sepetinizde ürünle ilgili fiyat ve diğer bilgileri görebilir. Ayrıca, ürünlerin miktarlarını değiştirebilir, sepetinizden çıkarabilirsiniz.

    4. Sepetinizde ki ürünlerin siparişini vermek için, "Sepetim" sayfasında "Satın almak istiyorum" tuşuna basınız.

    5. Sevkiyat ve Fatura Bilgileri bölümünde siparişinizin ve faturanızın 2 ayrı adrese gelmesini belirleyebilir ve siparişiniz ile ilgilinotlarınızı ‘’sipariş notu’’ kutusuna yazabilirsiniz. Bir sonraki adım için ‘’devam’’ tuşuna basınız.

    6. Sepetinizdeki ürünleri 5 farklı şekilde alabilirsiniz. 
    - Kredi kartı ile peşin ödeme, 
    - Kredi kartı ile taksitli ödeme 
    - Havale/Eft ile ödeme, 
    - Teslimatta ödeme Ptt kargo / Tüm Türkiye 
    Posta çeki hesabına yatırarak ödeme

    Ödeme şeklini seçtikten sonra "Devam" tuşuna tıklayın. Karşınıza gelen ‘’Sipariş özeti’’ sayfasında bilgilerinizi ve satın almak istediğiniz ürünü kontrol edebilirsiniz, kontrollünüzü tamamladıktan sonra Sipariş özetinizin altında bulunan "Satış sözleşmesini okudum, kabul ediyorum." "Siparişi Onayla" tuşuna basarak sipariş işleminizi tamamlayabilirsiniz.

    7. Eğer ödemeyi kredi kartı ile yapacaksanız; siparişi onayladığınız anda, bilgiler net üzerinden özel bir geçiş yoluyla ödemeyi yapan veya ödemeyi teslim alan bankaların bu işlemi onayladıkları veya reddettikleri network işleme mekanizmasına (SSL) ulaşır. Kredi kartı bilgileriniz geçerli ise siparişiniz kabul edilir. Aldığınız ürünlerin ücreti banka yoluyla bize ulaşır. Sipariş olumlu bir şekilde tamamlandığı takdirde, siparişinizle ilgili bilgilerin yer aldığı bir e-mail belirttiğiniz mail hesabınıza gönderilir.

    8. Bu işlemler sonunda, sistem size otomatik olarak siparişiniz ile ilgili kayıtlı mail adresinize sipariş özetinizi gönderecektir. Siparişlerinizi"siparişlerim" bölümünden takip edebilir, sevkiyat sonrasında size verilecek kargo takip numarası ile kargo sorgulamasında bulunabilirsiniz.

  • Satın aldığım ürünlerin garantisi var mıdır?

    Evet sitemizden satın aldığınız tüm ürünler imalatçı veya ithalatçı firmaların garantisi altındadır ve her markanın kendi garanti koşulları geçerlidir. Tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım klavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz.

  • Nasıl ve hangi yöntemler ile havale yapabilirim?

    Sitemizden vereceğiniz siparişlerinizi üç şekilde ödeyerek oluşturabilmektesiniz: 1) Kredi Kartınız ile peşin ya da taksitli olarak, 2) Havale ile ödeme seçeneğimizi kullanarak. 3) Kapıda ödeme seçeneğimizi kullanarak.

  • Banka havalesi ile nasıl ödeme yapılır?

     

    Soru : Banka havalesi ile nasıl ödeme yapılır?
    Cevap : 

    "Banka Havalesiyle Ödeme" seçtiğiniz zaman, ilgili banka hesaplarımıza havale yaparak ödemeyi gerçekleştirebilirsiniz. Siparişinizi verirken Havale eft ödemesini, ödeme seçeneklerinden seçebilirsiniz. 

  • Alışverişlerim sırasında kişisel bilgilerim ve kart bilgilerim korunmaktamıdır?

     

    Soru : Alışverişlerim sırasında kişisel bilgilerim ve kart bilgilerim korunmaktamıdır?
    Cevap : 

    Evet kişisel bilgileriniz veri tabanımızda firewall programları ve 128bit veri şifrelemesi ile korunmaktadır. Sitemizde kredi kartınızla yapacağınız tüm alışverişleriniz Globalsign sertifikasıyla güvence altına alınmıştır. Kart bilgileriniz 128 bit koruma ile şifrelenerek iletilmektedir. SSL (Secure Soket Layer) bağlantısının hangi durumda aktif olduğunu, sipariş işlemleri sırasında kart bilgilerinizi girdiğiniz sayfamıza geçtiğiniz sırada, tarayıcınızın adres çubuğunun hemen üstünde görüntülenecek olan kilit simgesinden anlayabilirsiniz. 
          Web sitemize kayıt olurken kullandığınız üyelik ve kişisel bilgileriniz gizli tutulmakta olup sizin onayınız dışında hiç kimseyle paylaşılamaz. SSL yazılımları , müşteri-işletme-banka arasındaki bilgi akışının,çözülme ihtimali matematiksel olarak çok düşük ve teknik açıdan zor olan 64 bit teknolojileriyle şifreli olarak yapılmasını sağlamaktadır

  • Satın aldığım ürünler nasıl teslim edilecek?

     

    Soru : Satın aldığım ürünler nasıl teslim edilecek?
    Cevap : 

    Ürünü kredi kartınız ile ya da Havale / EFT yaparak satın aldıktan sonra teslimat Ups Kargo ile yapılmaktadır. Ürünleriniz, siparişinizi geçtiğiniz günden sonraki işgünü itibarı ile herhangi bir aksi durum olmaması halinde en geç 4 gün içinde elinize ulaşacaktır. Bu dönemde İZMİR çevresi için 2 gün, diğer şehirler için ortalama teslim süremiz 3 gün civarındadır. Teslimatların tümü internet mağazamızda belirttiğiniz adrese ve ödemeyi yapan müşterimize yapılır. Müşterilerimiz teslim alma işlemi sırasında koliyi / zarfı açarak ürünü kontrol etmeli ve sağlam olduğundan emin olmalıdırlar. Aksi bir durum varsa ürünü kabul etmemeli ve derhal, gelen kargo ile tarafımıza iade etmelidirler. Bizimmarket.com şimdilik sadece yurtiçine satış yapmaktadır. Kargo ücreti, 100 TL'yi geçen alışverişlerde tahsil edilmemektedir. Bizimmarket.com çalışma saatleri: Hafta içi 08.30- 18.30 Hafta sonu 08:30 - 16:30 arasındadır.

  • Siparişlerin tesliminde kargo ücreti kime ait?

    Siparişlerin teslimatında 100TL ve üzeri için kargo ücreti tarafımıza aittir.

  • Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayabilirim.

    Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir. Bu bilgi e-maili yardımı ile, ürününüzün ya da ürünlerinizin kargoya ne zaman teslim edilmiş olduğunu öğrenebilmektesiniz. 

  • Kargodan ürünü teslim alırken nelere dikkat edilmeli?

    Kargo teslimatı sırasında verdiğiniz siparişinizde bulunan ürünler size ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken isterseniz teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol edebilirsiniz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık ya da eksiklik sözkonusu ise kargo tutanağı hazırlatarak bize geri gönderebilir ya da bilgi verebilirsiniz.Kargo paketinde ezilme, yırtılma durumlarında yine kargo görevlisi yanınızayken kutuyu açıp siparişinizde ki ürünlerde bir sorun oluşup oluşmadığına bakmalı ve söz konusu durum var ise kargo tutanağı hazırlatmalısınız.

  • Size nasıl ulaşabiliriz?

    Müşteri Hizmetleri hafta içi 08:30-18:30 ve cumartesi 08:30-18:30 saatleri arasında hizmet vermektedir. Dilerseniz anasayfamızda sağ üstte bulunan "Sizi Biz Arayalım'' kısmına tıklayıp iletişim formunu doldurmanız durumunda müşteri temsilcilerimiz en kısa sürede sizi arayacaktır. Yine sitemizin anasayfasında bulunan ''Canlı Destek'' kısmından sorularımızı online müşteri temsilcilerimize yöneltebilirsiniz.

Whatsapp Destek Hattı x İletişime geçmek için hemen tıklayınız Tıklayınız
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.